fbpx

Actualizare la noua experiență de anulare a comenzii solicitată de cumpărător (FBM)

A început implementarea experienței îmbunătățite de anulare a comenzilor FBM. În următoarele câteva zile trebuie să monitorizați și să procesați anulările solicitate atât de la Serviciul de mesagerie cumpărător-vânzător (Messages), cât și de la pagina Gestionați comenzile. (Manage Orders)

Începând cu 19 mai 2022, am început să implementăm noua experiență pentru anulările comenzilor FBM solicitate de cumpărători. În timp ce are loc această implementare, veți primi anulări ale cumpărătorilor prin intermediul vechii experiențe din Serviciul de mesagerie cumpărător-vânzător sau prin noua experiență din pagina Gestionați comenzile. Ați putea primi anulări inițiate de cumpărător prin următoarele metode:

  • Email: Veți primi toate cererile de anulare comenzi ale cumpărătorilor prin e-mail cu subiectul “Cerere de anulare a comenzii de la un client Amazon”.
  • Seller Central: Veți primi unele cereri de anulare a comenzii prin intermediul Serviciului de mesagerie cumpărător-vânzător sau unele prin intermediul paginii Gestionați comanda.

Notă: Dacă anulați orice comandă pentru care s-a primit o cerere prin oricare dintre canale, indicatorul de anulare nu va fi afectat (adica parametrii). Vă recomandăm să monitorizați și să procesați anulările primite pe ambele canale.

Odată ce implementarea este finalizată, această experiență îmbunătățită mută cererile de anulare ale cumpărătorilor din Serviciul de mesagerie cumpărător-vânzător în pagina Gestionați comanda, permițându-vă să vizualizați și să procesați eficient anulările. În plus, ca parte a acestei noi experiențe, partenerii de vânzări vor continua să primească notificări prin e-mail cu privire la cererile de anulare.

Când implementarea va fi finalizată, cererile de anulare ale cumpărătorilor vor fi primite numai prin intermediul paginii Gestionați comanda și prin e-mail, ceea ce înseamnă că nu le veți mai primi prin intermediul Serviciului de mesagerie cumpărător-vânzător.

Cu toate acestea, în timpul fazei de lansare, care ne așteptăm să fie finalizată până la 3 iunie 2022, clienții pot trimite cereri de anulare fie prin intermediul Serviciului de mesagerie cumpărător-vânzător, fie prin noua experiență de anulare prin intermediul paginii Gestionați comanda.

Important: Cererile de anulare pot apărea într-una dintre cele două locații, așa că trebuie să le monitorizați temporar pe amândouă în timpul implementării.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *