fbpx

Cât de importante sunt recenziile Amazon pentru afacerea dvs?

Recenziile Amazon nu sunt doar importante, ci adesea o componentă critică a unui brand de succes in domeniul Amazon.


 Recenziile negative sunt ceva care trebuie ignorat sau tratat? Există o modalitate de a economisi timp gestionând feedback-ul clienților.

De ce sunt importante recenziile Amazon?

În ciuda faptului că Amazon este cea mai convenabilă și mai rentabilă piață pentru produse în 2021, din păcate nu există nicio soluție la un obstacol major pentru consumatori: remușcarea cumpărătorului.  Marea majoritate a cumpărătorilor Amazon doresc să știe că achiziția lor nu îi va dezamăgi.

95% dintre cumpărători citesc recenzii online înainte de a cumpăra un produs

Nu numai că recenziile Amazon sunt o condiție prealabilă pentru cumpărare, dar recenziile pozitive ale Amazon conduc, în general, la o reputație mai bună a mărcii, la o mai mare încredere a clienților și la o mai mare favoare cu algoritmul de căutare Amazon.

Recenziile Amazon afectează vânzările?

Recenzii Amazon (și feedback-ul vânzătorului) s-au arătat, de nenumărate ori un factor ce afectează vanările.

Câteva statistici cheie demne de remarcat:

  • Probabilitatea de cumpărare a unui produs crește cu 270% atunci când are cel puțin cinci recenzii ale consumatorilor.
  • În cazul în care cumpărătorii întâlnesc două produse similare, ambele cu evaluări similare de recenzii online, este mult mai probabil să cumpere de pe pagina produsului cu mai multe recenzii.
  • Deși recenziile pot ajuta la creșterea produselor la orice preț, articolele la prețuri mai ridicate experimentează o creștere mai mare a ratelor de conversie (creștere de 380%) decât articolele la prețuri mai mici (creștere de 190%

În toamna anului 2019, Amazon a făcut o ușoară modificare a vocabularului, în ceea ce privește recenziile produselor. Au introdus „Evaluări” care le-au permis clienților să lase pur și simplu un rating de stele, în timp ce anterior, toți cei care au lăsat o evaluare trebuie să lase și o recenzie scrisă. Această modificare nu numai că a făcut mai ușor cumpărătorii Amazon să lase recenzii, ci a contribuit și la atenuarea „părtinirii negativității” care vine cu recenziile online ale produselor.

Scopul final a fost de a facilita noilor vânzători Amazon să câștige impuls cu feedback-ul clienților … și se pare că a funcționat

Vă pot ajuta mai multe recenzii să vă clasați mai bine pe Amazon?

Există o știință întreagă în spatele cercetării cuvintelor cheie Amazon și cum să se claseze pe Amazon.

Recenziile produselor (și un rating de stele favorabil) conduc aproape întotdeauna la vânzări mai puternice.

Și vânzările puternice sunt ca si combustibilul pentru clasamentul produselor Amazon.

Cum te descurci cu recenziile negative ale Amazonului?

Cu cât acceptați mai repede că produsul dvs. va avea critici, cu atât mai bine. Este regretabil, dar faptul este că oamenii sunt greu de mulțumit (mai ales online).


Am menționat anterior că Amazon adoră să vadă vânzătorii lor ca interacționeze cu recenziile clienților – acest lucru este crucial pentru recenziile negative. Răspundeți la recenziile negative în timp util și politicos. Abordarea directă a problemei arată viitorilor clienți că sunteți conștienți de „problemă” și aveți suficientă grijă pentru a comunica despre aceasta. De asemenea, crește drastic șansa ca recenzorul negativ original să actualizeze / schimbe recenzia.

Amintiți-vă, mai mult decât orice, oamenilor le place să se simtă auziți.

Puteți respinge recenziile negative pe Amazon?

Dacă ați primit o recenzie negativă a produsului care încalcă Regulile Amazon de examinare, puteți încerca să „Raportați abuz” în tabloul de bord al Centrului vânzătorului. Nu este o garanție, dar este o modalitate bună de a obține revizuirea negativă a produsului.

Un alt lucru demn de remarcat – sunt recenziile false ale Amazon în ultimii ani. Orice ai face, nu folosi recenzii false pe pagina produsului tău (adica sa cumperi Reviews de pe forumuri obscure). Nu numai că acest lucru vă va pune în dificultate cu Amazon dar clienții sunt mai pricepuți ca niciodată în 2021. Este din ce în ce mai ușor să observați o recenzie falsă de la o milă distanță.

Ce se întâmplă cu insigna „Verified Purchase” în unele recenzii, dar nu în altele?

Dacă ați parcurs recent secțiunea de Amazon reviews, este posibil să fi observat o insignă „Verified Purchase” la anumite recenzii, dar nu și la altele.

Această insignă înseamnă pur și simplu că Amazon confirmă că clientul în cauză a cumpărat de fapt produsul și nu a făcut-o cu niciun fel de reducere bruscă. Recenziile fără această insignă sunt încă valabile (și cel mai probabil legitime), dar insigna „ verified purchase” poate stimula încrederea viitorilor cumpăratori.

Este posibil să fi observat și o a doua insignă în screenshot-ul de mai sus … insigna „Early Reviewer Rewards”.

Programul Early Reviewer Rewards este conceput pentru a ajuta produsele cu puține (sau fără) recenzii să câștige mai repede impuls prin încurajarea clienților care au achiziționat deja produsul să scrie o recenzie sinceră într-o anumită fereastră promoțională. Clienții care își finalizează recenzia în fereastră sunt eligibili pentru un card cadou Amazon de 1-3 USD.

Recenziile înseamnă securitate la cumpărare în mintea cumpărătorilor!

Afacerea dvs. Amazon nu poate prospera (sau supraviețui) fără recenziile clienților – și multe dintre ele. Probabil că acest lucru va dura mult timp pentru a crește, așa că aveți răbdare.

Iată câteva sfaturi pentru a obține mai multe recenzii pe Amazon în 2021:

1. Fii sincer cu privire la produsul tău și fă tot posibilul să-ți descrii produsul cu exactitate în listă. Prea multe recenzii slabe sunt rezultatul așteptărilor gestionate greșit.

2. Fii pe faza cu toate e-mail-urile de follow up folosite de software-ul tau. Găsiți un program pe care îl puteți personaliza și automatiza, cum ar fi care este 100% in conformitate cu TOS Amazon (Terms of Services) . Combinarea e-mailurilor personalizate de follow-up dupa ce clientul primeste comanda de la tine + implicare activă în rețelele de socializare este cheia pentru satisfactia clientului.

3. Profitați de programele create de Amazon, cum ar fi Early Reviewer Program (Doar in US Deocamdata) sau Amazon Vine. Amazon Vine este un program mai selectiv, numai pentru invitații, care atinge cei mai prolifici recenzori Amazon pentru a lăsa feedback imparțial în schimbul produselor gratuite. Puteți accesa Vine prin secțiunea „advertising” din Amazon Seller Central. Rețineți că puteți trimite produse mai noi la Amazon Vine numai cu mai puțin de 30 de recenzii.

 4. Faceți din clasarea pe Amazon o prioritate. Presupunând că aveți deja un produs excelent, cel mai bun mod # 1 de a obține mai multe recenzii Amazon este să aduceti produsul vostru in fata a cat mai multi potentiali clienti! Investiți în cercetarea cuvintelor cheie Amazon (keywords), aflați cum funcționează algoritmul de căutare Amazon și cel mai important … aveți încredere în date!

La sfârșitul zilei, afacerea dvs. este atât de credibilă pe cât este legitimată de clienții dvs. Într-un peisaj în care percepția consumatorului determină vânzările, meseria ta de vânzător pe Amazon devine mult mai mult decât „vânzarea unui produs”.

Vindeți o soluție la problema cuiva. Asigurați-vă că îl rezolvați!

Citeste si: Vânzarea pe Amazon vs eBay: Comparare E-Commerce în 2021

Ce Taxe Platim Ca Sa Vindem Pe Amazon?

Pentru coaching 1 on 1 si alte servicii da un click aici!

Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Urmareste-ma pe Instagram !

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *