fbpx

Cum să configurați reclame și să scalați pe Google?

google shopping

Dacă există un singur canal care ar trebui să facă parte din fiecare strategie de comerț electronic, este Google.

Nu uitati sa va abonati la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu toate noutatile din E-commerce!

Peste 30% din achizițiile online încep cu o căutare Google, unde listările sunt simplificate în rezultate extrem de relevante. Asta înseamnă că motorul de căutare oferă câteva oportunități extraordinare pentru branduri și comercianți cu amănuntul de a aduce produse în fața potențialilor cumpărători și de a-i ajuta să ia decizii de cumpărare rapid.

Cum puteți obține rezultate similare? Totul începe cu crearea unei strategii Google Shopping puternice. Cu metodele potrivite, Shopping Google poate fi biletul dvs. către mai mulți clienți și vânzări mai mari.

Dar, în timp ce oportunitățile abundă, procesul poate părea copleșitor la început.

Pe măsură ce vă configurați și începeți să explorați elementele de bază ale Google Shopping, mai multe strategii cheie vă pot ajuta să obțineți cât mai mult posibil din acest canal valoros de comerț electronic.

Cum funcționează Google Shopping

Înainte de a începe să puneți în aplicare strategii puternice, este important să înțelegeți cum funcționează Google Shopping și cum diferă de campaniile tradiționale de căutare. Cu ajutorul căutării plătite bazate pe text, accentul este pus pe identificarea cuvintelor cheie pe care le puteți utiliza pentru a atrage publicul țintă și a le conduce către o pagină de destinație.

Google Shopping transformă în esență acest model. Mai degrabă decât să începi cu cuvinte cheie, începeți să încărcați catalogul de produse. Google folosește apoi datele despre produs pentru a găsi cele mai bune potriviri pentru cuvinte cheie pentru dvs.

Având în vedere acest lucru, să aruncăm o privire rapidă asupra a două metode dovedite care pot funcționa deosebit de bine pentru mărci de succes și comercianți cu amănuntul.

Cumpărături inteligente pentru mai multe automatizări și conversii

Ca prim pas, va trebui să selectați strategia dvs. de licitare. Deși poate suna ca un proces relativ simplu, aici se luptă multe mărci și comercianți cu amănuntul. Abilitatea dvs. de a licita în mod eficient pentru cuvintele cheie poate avea un impact uriaș asupra vizibilității anunțurilor dvs. Dar, din păcate, natura dinamică a licitațiilor de căutare înseamnă că oferta „corectă” este adesea o țintă în mișcare – una care este practic imposibil de atins la scară.

Din fericire, există o cale de a rezolva această problemă. Se numeste “Smart Buys”

În loc să reacționați la datele istorice, puteți utiliza “Smart Buys”pentru a participa la licitarea proactivă, la „licitație”, pentru a ajuta la optimizarea campaniilor. Când alegeți să utilizați opțiunile de cumpărături inteligente, Google folosește învățarea automată pentru a trage dintr-o gamă completă de date – interogări de căutare, locații, dispozitive, ore din zi și multe altele – pentru a determina intenția și a afișa anunțul potrivit consumatorului potrivit, doar la timpul potrivit. “Smart Buys”permit, de asemenea, o acoperire mai largă pentru produsele dvs., cu capacitatea sa de a afișa și reclame în locuri precum Gmail și YouTube.

Segmentați-vă catalogul de produse pentru a optimiza în continuare performanța

Odată ce aveți la dispoziție o campanie de cumpărături inteligente de bază, veți dori să evaluați utilizarea etichetelor și filtrelor personalizate pentru a vă rafina strategia campaniei. O singură campanie îi spune practic Google că toate produsele dvs. au caracteristici egale atunci când în realitate există variații semnificative. De exemplu, unele produse sunt la un preț foarte ridicat, în timp ce altele sunt foarte ieftine. Unele pot avea marje mari, iar altele au margini foarte mici. Același lucru ar putea fi valabil și pentru mărci – unele pot fi produse de brand foarte recunoscute,  in timp ce altele pot fi produse mai putin cunoscute.

Solutia este să colectați date de performanță și să le utilizați împreună cu datele din catalogul de produse pentru a segmenta catalogul dvs. în mai multe campanii. După ce ați făcut acest lucru, puteți seta obiective ROAS corespunzătoare, astfel încât învățarea automată Google să fie adaptată corespunzător setului de produse dat. La fel ca în toate lucrurile, un lucru prea bun vă poate face rău, așa că va trebui să găsiți un echilibru care să ofere o anumită granularitate, dar nu atât de mult încât automatizarea să nu aibă suficiente date cu care să funcționeze.

In concluzie:

Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a aduce produse în fața consumatorilor pregătiți să cumpere, Google Shopping este un canal puternic de luat în considerare. Iar strategiile de mai sus sunt doar punctul de plecare. Folosirea reclamei Showcase Shopping, adăugarea etichetelor de expediere rapidă și transformarea în magazinul Google Images sunt toate modalități excelente de a maximiza veniturile. Pe măsură ce vă veți simți mai confortabil cu programul, veți descoperi tot felul de modalități de a crește conversiile și de a genera mai multe vânzări. Și, desigur, asigurați-vă că ați optat pentru traficul gratuit disponibil în fila Google Shopping.

CITESTE SI: Google Ofera Instruire Digitala Si Sprijina 60.000 De Imm-uri

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *