Criza COVID-19 a accelerat tendințele de comportament ale consumatorilor la care asistăm de ani buni. Din necesitate, consumatorii au fost nevoiți să petreacă mai mult timp online. În consecință, au început să se ramifice, să descopere canale noi și să câștige mai multă încredere în cumpărăturile online.
Au fost intrebati peste 1.000 de consumatori activi din SUA despre obiceiurile lor de cumpărături pentru a afla cum a avut impact criza COVID-19 de la începutul lunii martie 2020. În cele din urmă, am constatat că consumatorii continuă să descopere, să cerceteze și să cumpere din ce in ce mai mult online.Iar aici se ia in calcul si persoanele in varsta. Consultați infografia de mai jos pentru a afla mai multe.
Concluzie
Daca e sa lasam deoparte dezastrul pe care acest virus l-a lasat in urma atat in randul oamenilor care au murit dar si in economie, ar fii imposibil sa nu remarcam faptul ca e-commerce a facut un salt imens in fata. Persoane care nu erau obisnuite sa faca cumparaturi online (persoanele in varsta cel mai des) acum au fost nevoite sa o faca. Persoanele care aveau indoieli sau frici sa isi puna detaliile contului bancar pe un site online, acum au fost nevoite sa o faca. Si cea mai buna parte este ca aceste persoane care acum s-au obisnuit sa comande online si-au dat seama cat de rentabil si usor este. Si-au dat seama ca e mai usor sa apese cateva clickuri si sa astepte ca produsul sa fie adus la usa de catre un curier decat sa mearga personal la un magazin offline sa cumpere ce au nevoie. Si sunt mai mult ca sigur ca or sa ramana clienti fideli ai cumparaturilor online.