DHL Parcel a introdus un serviciu în Olanda care permite colientilor să aleagă un loc de livrare în jurul casei unde locuiesc. În acest fel, curierul poate livra coletul chiar si atunci cand clientul nu este acasă.
Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu tot ce se intampla in e-commerce!
Anunțul urmează după un proiect pilot de succes în colaborare cu mai multe magazine online din mai multe orase din Olanda. Acest serviciu va fii introdus cu data de 1 Octombrie si va putea fi folosit de toti clientii DHL din Olanda.
Serviciul este rezultatul unui proiect pilot de succes.
Primul test a fost făcut cu Wehkamp
Primul test a fost în această vară, realizat cu marile magazine online Wehkamp. Clienții săi pot alege să primească comanda într-o locație convenită din jurul casei. Clientii au posibilitatea sa selecteze unde doresc sa le fie lasat coletul direct de pe site-ul DHL sectiunea tracking. Ei au posibilitatea, de exemplu, sa selecteze ca doresc ca, coletul lor sa fie lasat în curtea din spate, într-un container gol pentru deșeuri sau în garaj.
DHL va încerca în continuare să livreze mai întâi personal
Cu această nouă metodă de livrare, curierul va suna în continuare la sonerie ca primă încercare de a livra coletul personal. Dacă acest lucru este fără succes, furnizorul va verifica dacă locația convenită într-adevăr îndeplinește cerințele, cum ar fi „este uscat?”, „Nu este vizibil de pe stradă?” și „pachetul se potrivește în acel loc?”.
Acest nou serviciu nu este deloc nou pentru alte tari Europene cum ar fi Germania.
Citeste si: Walmart testează drone pentru livrarea produselor