Vânzarea pe Amazon vs eBay: Comparare E-Commerce în 2021

ebay sau amazon

Este posibil să fi început recent să vindeți pe Amazon și sunteți încă curioși cu privire la alternative.

 Când vă confruntați cu decizia de a vinde împreună cu doi dintre cei mai mari pionieri de e-commerce de pe internet, care este mai potrivit pentru afaceri?

Când vă gândiți să vindeți pe Amazon sau pe eBay în 2021, care sunt factorii care contează cel mai mult?

În primul rând, câteva puncte de date de mare imagine pentru dvs. în calitate de proprietar de afacere online, merită menționat contextul de aici. Amazon este (evident) imens.  Compararea Amazon și eBay în 2021 este un fel de comparație între Coca-Cola și Dr. Pepper. Ambele vă vor oferi cel mai probabil ceea ce doriți, ambele răspund diferitelor preferințe.

Dacă sunteți deja familiarizați cu dominația mondială a Amazonului, puteți trece la următoarea secțiune.

Venituri nete din ultimii cinci ani

Amazon [în miliarde …]

  • 135.99 (2016)
  • 177.87 (2017)
  • 232.89 (2018)
  • 280.52 (2019)
  • 386.06 (2020)

5-year sales trend: +184%

eBay [in milioane]

  • 9.298 (2016)
  • 9.927 (2017)
  • 8.650 (2018)
  • 8.636 (2019)
  • 10.271 (2020)

5-year sales trend: +10% În arena specifică a e-commerce-ului, Amazon revendică aproape 40% din cota de piață. În cadrul acestui grup mai restrâns, eBay (și Walmart) iau acasă a doua și a treia cea mai mare bucată de “plăcintă” cu cota de piață de aproximativ 5% fiecare.

Traduceți după introducerea vocală

Câți bani cheltuiesc oamenii pe Amazon față de eBay?

Cheltuielile medii anuale ale cumpărătorilor:

Amazon – 1.400 USD (2019)

 eBay – 495 USD

Cele mai importante motive pentru care cumpărătorii aleg Amazon și eBay

Motivația cumpărătorului Amazon – Expediere si rambursare rapidă și gratuită

Motivația cumpărătorului eBay – preț sau produse unice / obscure

Dacă doriți să vă creați propriul brand, să vindeți în vrac și să scalați rapid, Amazon a fost creat pentru dvs.

Dacă vindeți produse de nișă, obiecte de colecție, mărfuri greu de găsit sau neobișnuite, ați fost născut și crescut pentru publicul de cumpărături eBay. Nu faceți greșeala pe care o fac atât de mulți în a crede că eBay este doar o piață online de vechituri pentru produsele uzate. 80% din toate produsele vândute pe eBay sunt noi!

Iată defalcarea completă a priorităților de cumpărături online, indiferent de platformă:

Verdict: Amazon va câștiga concursul de popularitate . Dar amintiți-vă, mai multă popularitate înseamnă mai mulți oameni care se adună pentru a vinde pe platformă. La sfârșitul zilei, acest lucru poate provoca mai multă concurență pentru dvs., în funcție de nișa dvs. de produse.

Competitivitate: Amazon vs. EBay

Amazon

Vă amintiți toată popularitatea despre care am vorbit mai devreme? Are un preț. Ca o plajă curată într-o zi fierbinte de vară, Amazon este o platformă aglomerată. În prezent, pe platformă există 6,2 milioane de vânzători.

Deși mai multă concurență nu este întotdeauna un lucru rău (succesul dvs. pe Amazon cel mai probabil va depinde mai mult de selecția inteligentă a produselor), înseamnă că există o provocare mult mai accentuată în clasarea pe pagina unu a rezultatelor căutării Amazon.

Deoarece nimeni nu știe cu exactitate modul în care algoritmul Amazon alege cine controlează Buy Box, putem presupune doar că prețul este un factor important care contribuie. Doriți să aveți grijă să nu vă blocați într-o „cursă până la capăt” în domeniul dvs. de produse. Un preț mai mic va însemna, cel mai probabil, mai multe vânzări Amazon, dar va însemna, de asemenea, că vă depășiți marja de profit. Și nici o afacere nu supraviețuiește mult timp fără una sănătoasă.

EBay

Pe de altă parte, eBay, deși găzduiește în mod dramatic mai puțini vânzători decât Amazon, funcționează și sub o funcționalitate diferită a pieței online. În cazul în care Amazon se concentrează pe împingerea cumpărătorilor către o listă unică de produse și promovarea celei mai bune versiuni a fiecărui produs către partea de sus a listei, eBay se concentrează pe promovarea diferitelor versiuni ale aceluiași produs.

Amintiți-vă, eBay a fost construit ca un site de licitații online și încă păstrează o mare parte din aceleași vânzări bazate pe numere. Nu vă faceți griji, acestea oferă în continuare înregistrări „ buy now ”. Dar asta înseamnă că îi încurajează pe clienți să compare mai multe înregistrări care găzduiesc același produs exact. În cele din urmă, vânzătorii eBay au, în general, o oportunitate mai bună de a-și ajusta listele pentru diferite grupuri de oameni. De asemenea, înseamnă că cumpărătorii sunt mai dispuși să facă clic pe paginile doi și trei ale rezultatelor căutării pentru a găsi exact ceea ce caută.

Dacă ar fi trebuit să alegeți una, Amazon vă va oferi cea mai mare stabilitate, cea mai profundă bibliotecă de resurse și cea mai mare oportunitate de creștere.

Pentru coaching 1 on 1 si alte servicii da un click aici!

Citeste si: Ce Taxe Platim Ca Sa Vindem Pe Amazon?

Reclama Pe Amazon Devine Din Ce In Ce Mai Scumpa!

Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Urmareste-ma pe Instagram !

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top