fbpx

Pregătiți-vă pentru viitoarea zi Prime Day!

Aceste informații v-ar putea ajuta să vă creșteți vânzările în acest sezon festiv.

Top 5 sfaturi pentru a avea succes în Prime Day’22

  • Primul sfat pe care vi-l dau este să monitorizați recomandările de oferte disponibile pe tabloul de bord al ofertelor din Seller Central, care se actualizează săptămânal.Nu așteptați să vedeți în mod activ un produs eligibil pentru săptămâna Prime Day, deoarece acesta ar putea dispărea în săptămâna următoare.
  • Al doilea sfat este să efectuați verificări ale calității ofertelor dvs. și a listărilor relevante. În acest fel, clienții vor avea o experiență plăcută la descoperirea și cumpărarea produselor dumneavoastră.Folosiți puncte cheie (bulletpoints), imagini și conținut EBC (Sau A+ Content) pentru a împărtăși mesajul mărcii dvs. și beneficiile unice ale produsului.
  • Al treilea este să nu vă schimbați prețul atunci când începe evenimentul. Dacă vă modificați prețul actual al ofertei, atunci oferta riscă să fie suprimată, deoarece este posibil să nu mai îndeplinească criteriile de reducere necesare.
  • Al patrulea sfat este să monitorizați Tabloul de bord al ofertelor din Seller Central și să vă asigurați că ofertele dvs. nu sunt suprimate. Înainte ca oferta dvs. să fie lansată, este posibil ca aceasta să intre în stare de suprimare din cauza problemelor legate de stoc, SKU, prețuri sau conformitate. Autentificați-vă în Seller Central, accesați secțiunea Publicitate (advertising) , selectați Promoții (Deals) sau Vouchere (Vouchers) și editați secțiunile evidențiate cu roșu pentru anunțurile suprimate pentru a le face din nou active.
  • Al cincilea și ultimul sfat este să vă verificați în mod regulat nivelurile de inventar pentru a vă asigura că listarea dvs. este activă și să vă asigurați că ați primit în avans ofertele Prime Day. În preajma Prime Day, centrele noastre de fulfilment a comenzilor sunt extrem de ocupate.

Așadar, dacă un partener de vânzări folosește fulfillment by Amazon, ar trebui sa activati ofertele până la data de 20 iunie. Pentru Spotlight Deals în Prime Day, recomandăm ca în mod ideal, sa plasati oferta cu 4 pana la 6 saptamani inainte.Pentru Lightning Deal, reducerile și voucherele exclusive Prime, este ideal să se aștepte cel puțin două săptămâni.

Deci, ce mai aștepți?

Pregătiți-vă pentru acest mega-eveniment și obțineți un succes maxim în această zi Prime Day.

Tradus pentru voi din News din Amazon.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *