Lansări de produse în comerțul electronic
Iată o listă cu versiuni și actualizări pentru sfârșitul lunii septembrie, ale unor produse de la companii care oferă servicii comercianților online. Există actualizări privind comerțul social, marketingul AI, fluxul live, personalizarea, comerțul conversațional și plățile în rate.
Bogatie inseamna INFORMATIE! Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu tot ce se intampla in e-commerce
Lansări de produse de comerț electronic
Mailchimp lansează instrumente de AI (inteligență artificială) pentru întreprinderile mici. Mailchimp a lansat un set de instrumente bazate pe AI pentru întreprinderile mici, care includ recomandări personalizate de produse și instrumente de prognoză pentru direcționarea comportamentală. Există, de asemenea, un instrument AI util pentru proiectarea vizuală, pentru a asigura conținut de calitate în formula e-mailurilor și pentru a asigura o bună performanță a campaniei de pe e-mail.
Mailchimp
Vânzările pe Instagram și Facebook vin în comerțul electronic cu GoDaddy. GoDaddy a anunțat că acum clienții își pot vinde produsele pe Instagram și Facebook prin „website-uri + comerț electronic”. Clienții pot crea postări ce pot fi cumpărate și pot configura magazine atât pe Instagram, cât și pe Facebook. Produsele adăugate în magazinele online ale clienților se vor sincroniza cu conturile lor de Instagram și Facebook. Actualizările informațiilor despre produs (descriere, fotografii, preț, cantitate) se sincronizează de asemenea.
Sana lansează Commerce Cloud
Noul Commerce Cloud lansat de Sana este o platformă de comert electronic flexibila, pentru o experienta accesibila utilizatorului, o gestionare a conținutului ușor de utilizat și intuitivă, suport pentru optimizarea motoarelor de căutare și marketing online și multe altele.
Amazon introduce Explore
Amazon a lansat Explore, un serviciu de streaming live interactiv care permite utilizatorilor să învețe, să cumpere și să descopere opțiuni noi în pagini prin intermediul unui computer. Luați consumatorii într-un tur virtual al magazinului dvs. sau împărtășiți cu ei o prelegere despre abilitățile pe care le dețineți într-o lecție virtuală. Amazon Explore acceptă acum aplicații pentru oricine este interesat să găzduiască experiențe virtuale.
Amazon Explore
Walmart Marketplace introduce șabloane de expediere
Walmart a lansat noi șabloane de expediere pentru piață. Acestea simplifică configurarea setărilor de expediere, precum și opțiunile de livrare personalizate atât pentru centrul vânzătorului, cât și pentru utilizatorii API. Șabloanele sunt ușor de utilizat de utilizatorii peste 15 ani și includ configurații personalizate, timpi de tranzit flexibili, regiuni de livrare și rapoarte.
ReadyCloud Suite se alătură WooCommerce Marketplace
ReadyCloud Suite – o suită de expediere, returnări și gestionare a clienților pentru comerțul electronic – a fost adăugată pe WooCommerce Marketplace. Utilizând ReadyCloud, vânzătorii primesc informații despre canalele de vânzare, cum ar fi conturile WooCommerce, Amazon, eBay și Walmart. Vânzătorii pot crea, de asemenea, contacte din comenzi pentru a urmări istoricul achizițiilor și returnărilor.
Button adaugă Drop
Button, o companie de tehnologie de comerț mobil, a anunțat că aplicația Drop a lansat API-ul Button de personalizare, ce face parte din Button Evolution, o suită de produse de personalizare și informații pentru industria afiliată. Prin integrarea Drop cu API-ul de personalizare Button, mărcile din programul de recompense Drop pot viza anumite segmente din public, pentru a le oferi recompense personalizate și pentru a optimiza ofertele în timp real.
xSellco asigură parteneriatul Google
Platforma de comerț electronic xSellco a fost numită partener Google verificat. Parteneriatul va deschide oportunități bazei de clienți globali a vânzătorilor din comerțul electronic xSellco. Prin acest parteneriat, xSellco și-a integrat suita de produse de comerț electronic cu programul de vânzare Google. Integrarea va permite celor peste 9.000 de vânzători de comerț electronic din întreaga lume care utilizează produsele xSellco să-și afișeze produsele pe Google.
xSellco
Amazon anunță „Magazinele de lux”
Amazon a anunțat lansarea magazinelor de lux, o nouă experiență de cumpărături cu branduri de lux, de modă și despre frumusețe, consacrate și emergente. Magazinele de lux utilizează tehnologii inovatoare precum „View in 360”, care le permite cumpărătorilor să exploreze detaliat stiluri, pentru a evalua potrivirea la 360 de grade. Cu colecțiile vândute direct de la mărcile ce participă, ca o experiență de magazin în alt magazin, mărcile decid independent inventarul, selecția produselor și prețurile. Amazon oferă mărcilor instrumentele de comercializare pentru a crea și personaliza conținut prin povestiri captivante, cum ar fi imagini îmbunătățite și grafică în mișcare.
Airship achizitioneaza compania de comert conversional ReplyBuy
Airship a anunțat că a achiziționat ReplyBuy, o companie care a reprezentat un pionier a serviciilor integrate pentru plăți prin SMS. Această mișcare extinde platforma Airship dincolo de implicarea clienților pentru a permite comerțul și pentru a susține conversațiile clienților individuali prin SMS bidirecțional. De asemenea, Airship intenționează să extindă tehnologia ReplyBuy pentru a oferi servicii de plată și comerț la cheie pe canale de marketing, platforme de mesagerie și verticale din industrie.
Amazon anunță datele pentru Prime Day și promovarea întreprinderilor mici
Prime Day anual desfășurat de Amazon începe la miezul nopții, ora Pacificului, marți, 13 octombrie, și se desfășoară până miercuri, 14 octombrie. Amazon își mărește angajamentul față de vânzătorii cu întreprinderi mici. Până pe 12 octombrie, Amazon va oferi membrilor Prime un credit de 10 USD pe care să-l folosească în Prime Day, pentru articole vândute de astfel de întreprinderi mici prin intermediul Amazon.
Sezzle parteneri cu Ally Lending
Platforma de plăți în rate Sezzle a anunțat un parteneriat cu Ally Lending, o divizie a Ally Bank. Ally Lending permite împrumuturi lunare cu rate fixe care se extind până la 60 de luni și 40.000 USD printr-un proces de cerere complet digital. Parteneriatul dintre Ally Lending și Sezzle va oferi comercianților și cumpărătorilor Sezzle acces la finanțare pe termen lung, completând oferta existentă pe termen scurt, fără dobândă, a Sezzle.
Citeste si: eBay A Stabilit Noi Recorduri In Septembrie 2020