Comerțul electronic în Germania este de așteptat să ajungă la 103,4 miliarde de euro la sfârșitul anului 2020. Aceasta ar însemna o creștere de 10 la sută, deoarece industria de retail online a fost în valoare de 94 de miliarde de euro anul trecut.
Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu toate noutatile din e-commerce!
Germania este una dintre cele mai mature piețe de comerț electronic din Europa. În această țară, 95% din populație este de așteptat să fie online anul acesta. Iar adoptarea comerțului electronic a fost întotdeauna mare. Anul trecut, 84 la sută din populația online a cumpărat ceva online. În acest an, se așteaptă o cotă de 85 la sută.
Creștere de 10 la sută în acest an
Acest lucru este arătat în cel mai recent raport al țării de comerț electronic Germania 2020 realizat de RetailX. Acest studiu, care a colectat date din multe alte cercetări, arată că, comerțul german este de așteptat să crească cu 10% în acest an. Dacă prognoza este adevărată, comerțul electronic în Germania va avea o valoare de 103,4 miliarde de euro la sfârșitul acestui an.
Cel Mai Folosit Dispozitiv Pentru Cumpărături Online
Studiul RetailX spune că laptopurile sunt cele mai populare dispozitive pentru cumpărături online. 58% dintre cumpărătorii online din Germania spunând că au folosit unul în ultimele douăsprezece luni. Aproape jumătate dintre respondenți (49% ) au folosit un smartphone, în timp ce 42 la sută au folosit computerul desktop pentru cumpărături online.
Conform cercetărilor, îmbrăcămintea și încălțămintea sunt cele mai achiziționate produse (58 la sută) prin intermediul comerțului online. Cele mai puțin populare sunt produsele alimentare (18%).
81% dintre companii oferă plata pe cont / factură
Când vine vorba de plata produselor comandate online, consumatorii germani preferă în continuare factura (gen Klarna) . Acest lucru este demonstrat și de faptul că anul trecut, 81 la sută dintre companii au oferit în continuare plata pe cont / factură (buy now pay later).